В Україні планують заборонити ввезення транспорту з ДВЗ: що це означає
Опубликованно 30.03.2021 08:30
Дирeктoр Кoмaнди підтримки рeфoрм Мінінфрaструктури Іринa Кoшeль пoвідoмилa УНН, щo в Укрaїні стaртувaлa рoбoтa нaд зaкoнoпрoeктoм, якa пeрeдбaчaє пoeтaпнe ввeдeння зaбoрoни нa ввeзeння в крaїну і пeршу рeєстрaцію різниx кaтeгoрій трaнспoртниx зaсoбів, oснaщeниx двигунoм внутрішньoгo згoрaння.
Щo цe oзнaчaє, прo які трaнспoртні зaсoби йдeться пeрeдусім тa як eкспeрти oцінюють пoдібну ініціaтиву, повідомляє УНН.
Україна у своєму бажанні поступово очищувати дороги від транспортних засобів з двигунами внутрішнього згорання без- єдина. Нове дослідження Європейської асоціації автовиробників (ACEA, давно складу якого входять також виробники вантажних автомобілів) показує, що духом на дорогах Європейського Союзу перебуває 6,2 мільйона середніх та важких комерційних автомобілів у віці 13 років — і що майже 98% усіх цих вантажівок працюють бери дизелі. Саме тому у своїй нещодавно опублікованій Стратегії мобільності Європейська Комісія визначила своєю метою випустити получи и распишись дороги близько 80 000 вантажівок з нульовим рівнем викидів накануне 2030 року. Увага Європи, ймовірно, зосереджена в вантажних автомобілях через тетенька, що саме дизельні двигуни внутрішнього згорання значно гірші в (видах екології, згідно з дослідженням Міжнародної про з чистого транспорту в Парижі.
В Україні ніхто таких комплексних досліджень неважный (=маловажный) проводив, але те, що окрім нових вантажівок в Україні продається ціла низка старих та використаних великогабаритних транспортних засобів, ні в целях кого не секрет. Наприклад, генеральний председатель “Scania Україна” Хокан Йюде розповів у інтерв’ю, що попри економічну коронакризу, шведський виробник вантажівок непогано заробляє в Україні бери продажу старих вантажівок. Лише вслед за 2020 рік Scania вдалося продати 215 старих вантажівок українським компаніям. Попри тёта, що за запевненням шведського виробника, в Україну постачають вживані вантажівки класу Євро 6, однак, як показали дослідження, викиди оксиду азоту від дизельних автомобілів навіть у класу Євро 6 у 4,8 раза перевищили викиди бензинових автомобілів Євро 6 і в 6 разів перевищили лабораторні норми.
Еколог Тетяна Лампіка зауважує, що в Україні від завезених з-ради кордону вживаних транспортних засобів ніхто безвыгодный рахує викидів і шкоди про довкілля.
“Є таке застереження, що з них ми отнюдь не можемо ані прорахувати викиди, ані куди вони потім дінуться — яким чином будуть потім утилізуватися, ані в частині оцих проміжних відходів — шини, наприклад. Тобто, є обслуговування автомобілів і ці всі змінні запчастини — вони 3-4 класу небезпеки, та невідомо, наскільки об’єм цих відходів збільшується вслед за рахунок такого автотранспорту”, — пояснює еколог.
Вона вважає, що подібний билль, який допоможе обмежити, а потім заборонити завезення в Україну нового та старого транспорту всіх видів з ДВЗ, зможе поліпшити екологічну ситуацію в державі.
“Такий билль може бути рятівним у цій ситуації, ибо, чесно кажучи, набридло, що полный непотріб везуть в Україну”, — підсумувала Лампіка.
Експерт з транспортних питань В’ячеслав Коновалов, своєю чергою, також вважає, що у законопроекті, надо яким працюють у Мінінфраструктури, першочергова увага если приділена саме транспорту комерційного призначення.
“Це скоріш из-за все мова йтиме насчет комерційний транспорт, тобто праздник, який важче 3,5 тонни — автобуси, вантажівки. Ради екології такий крок, сверх сумніву, дуже корисний”, — вважає він.
Однак експерт отнюдь не виключає, що на Україну можуть здійснювати тиск з боку європейських виробників таких транспортних засобів.
“(в буде сильний тиск з боку Європи, якій теж надобно кудись скинути весь автопарк своїх автомобілів”, — вважає Коновалов.
Питання переходу з двигунів внутрішнього згорання возьми нові технології з використанням відновлюваної енергії вже века турбують виробників вантажівок та іншого великогабаритного транспорту. В среднем, Hyundai планує виготовити та поставити 2000 вантажних автомобілів возьми водневому двигуні до кінця 2021 року. Швейцарська логістична компанія вже придбала на свого автопарку одну з цих екологічно чистих вантажівок в целях клієнтів, які працюють у сфері відновлюваної енергетики. Своєю чергою шведський виробник вантажівок Scania категорично відмовився від використання двигунів держи основі водню — планують зосередитись держи виробництві крупногабаритного електротранспорту. Це неважный (=маловажный) дивно, що у Scania по полной обойме шукають шляхи для збільшення екологічності свого транспорту, потому что саме з її материнського автоконцерну Volkswagen почався в такой мере званий дизельгейт.
Нагадаємо, що “дизельний скандалище” навколо німецького автогіганта Volkswagen та його дочірніх підприємств вибухнув у 2015 році. Тоді фахівці Агентства із захисту навколишнього середовища США (EPA) виявили, що більш ніж держи 500 тисячах автомобілів з дизельними двигунами встановлювалося програмне забезпечення, яке дозволяло обійти екологічні стандарти.
Категория: Экономика