Stellantis планує до 2030 року поетапно збільшити річний виторг до - 20 млрд євро за рахунок розвитку програмного забезпечення для автомобілів
Опубликованно 10.12.2021 07:00
Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Кoрпoрaція Stellantis визнaчилa oснoви стрaтeгії рoзвитку влaснoгo прoгрaмнoгo зaбeзпeчeння, якa пeрeдбaчaє впрoвaджeння тexнoлoгічниx плaтфoрм нoвoгo пoкoління, викoристaння існуючиx мeрeжeвиx мoжливoстeй aвтoмoбілів угоду кому) трaнсфoрмaції прoцeсу взaємoдії влaсників з їxніми трaнспoртними зaсoбaми, a тaкoж пoступoвe збільшeння річнoгo витoргу (приблизнo дo 20 млрд. єврo дo 2030 рoку).
В рeзультaті трaнсфoрмaції сучaсні aвтoмoбілі Stellantis зі спeціaлізoвaнoю eлeктрoннoю aрxітeктурoю пeрeтвoряться нa відкриту прoгрaмнo кoнфігурoвaну плaтфoрму, щo гaрмoнійнo вписується в цифрoвe життя їxніx влaсників. Цeй підxід знaчнo рoзширює мoжливoсті чтобы дoдaвaння іннoвaційниx функцій тa сeрвісів зa дoпoмoгoю бeздрoтoвиx oнoвлeнь (OTA), зaвдяки яким aвтoмoбілі зaлишaтимуться сучасними, актуальними та привабливими навіть спустя роки після їх виробництва..
«Стратегії електрифікації та розвитку програмного забезпечення сприятимуть нашому перетворенню в провідну технологічну корпорацію, що пропонує послуги сталої мобільності, после рахунок ефективного використання зростання суміжних напрямків бізнесу, пов'язаних з бездротовим оновленням функцій та сервісів, та найвищої якості обслуговування наших клієнтів, - заявив генеральний руководитель Stellantis Карлос Таварес (Carlos Tavares). - Завдяки впровадженню трьох вполне нових технологічних платформ сверху основі штучного інтелекту, починаючи з 2024 року, які будуть розгортатися держи базі чотирьох автомобільних платформ STLA, ми зможемо збільшити швидкість та гнучкість из-за рахунок роз'єднання циклів розробки апаратного та програмного забезпечення.».
Задолго. Ant. с 2025 року Stellantis планує інвестувати у трансформацію програмного забезпечення та перехід сверху електричну тягу понад 30 млрд євро.
Стратегія розвитку програмного забезпечення Stellantis взаємопов'язана з планами з електрифікації, які були развернуто представлені на Дні електромобілів (EV Day) у липні 2021 року: корпорація поставила собі ради мету до 2030 року привести частку автомобілів з нульовим та зниженим рівнем викидів (LEV) в обсязі продажів задолго. Ant. с 70% у Європі та більш ніж 40% у США. Завдання кожного з 14 знакових автомобільних брендів компанії - запропонувати передові, повністю електрифіковані рішення.
Додаткові стратегічні партнерства
Foxconn
Крім завершення створення спільного підприємства Mobile Drive, запланованого получи и распишись 31 грудня 2021 року, корпорація Stellantis підписала неформальний предложение про наміри з компанією Foxconn, метою якого стала розробка сімейства спеціальних мікроконтролерів интересах Stellantis та сторонніх замовників. Основне завдання цього партнерства - створення чотирьох сімейств чіпів, що покривають понад 80% потреб корпорації в мікроконтролерах, що допоможе значно спростити ланцюжок поставок. Впровадження та встановлення цих продуктів сверху автомобілі Stellantis заплановано нате 2024 рік.
Waymo
Stellantis також продовжує роботу надо спільними проектами із компанією Waymo. Після того як гібридні версії автомобілів Chrysler Pacifica з технологією Waymo Driver здійснили тисячі поїздок у повністю безпілотному режимі Фініксом, южная дакота Арізона (США), Stellantis та Waymo розширюють товарищество у сфері послуг місцевої доставки. Спираючись в лідерські позиції Stellantis у галузі виробництва легких комерційних автомобілів та інвестиції в електрифікацію, партнери співпрацюють у напрямках, націлених получи комерційний розвиток. Проектні групи отримають прототипи Stellantis у 2022 році.
Швидко зростаючий бізнес, заснований получи и распишись розвитку програмного забезпечення
Stellantis має намір розвивати власний бізнес, пов'язаний з розробкою програмного забезпечення та послуг, що підключаються, враховуючи п'ять ключових факторів:
- послуги та передплати;
- функції, що активуються сверху запит;
- дані як услуга та обслуговування автопарків;
- ціноутворення автомобілів та їх вартість нате вторинному ринку;
- завоювання нових клієнтів, утримання клієнтів сервісу та перехресні продажі.
Для сьогоднішній день у розпорядженні Stellantis є 12 мільйонів автомобілів з широкими мережевими можливостями. По 2026 року ця число повинна зрости до 26 мільйонів автомобілів, здатних приносити виторг нате рівні близько 4 млрд євро, перед 2030 року їхня кількість досягне 34 мільйонів, а річний виторг становитиме близько 20 млрд євро. Під монетизованими автомобілями маються для увазі автомобілі віком до самого п'яти років.
Ефективно використовуючи можливості зі збору даних, у 2022 році Stellantis шибануть програму страхування на основі фактичного використання, яка пропонуватиметься дочірніми фінансовими компаніями в Європі та Північній Америці чтобы розширення позицій на світовому ринку..
Розгортання трьох нових технологічних платформ з 2024 року
Бери 2024 рік заплановано появу трьох нових платформ, які протягом наступних двох років будуть впроваджуватися і масштабуватися в чотирьох платформах автомобілів Stellantis.
В основі переходу до самого клієнтоорієнтованих сервісів лежить нова електрична/електронна (Е/Е) архітектура та архітектура програмного забезпечення STLA Brain.
STLA Brain повністю підтримує бездротові оновлення і може керувати 30 модулями, получи и распишись відміну від 10 модулів, доступних одновременно, що забезпечує її високу гнучкість. Ця орієнтована возьми послуги архітектура повністю інтегрується з хмарою, яка з'єднує електронні блоки керування автомобіля з центральним високопродуктивним компьютер'ютером (HPC) за допомогою високошвидкісної шини даних. После рахунок цього розривається існуючий зв'язок між різними поколіннями апаратного та програмного забезпечення, що дозволяє розробникам ПЗ немедленно створювати та оновлювати функції та послуги, далеко не чекаючи випуску нового фізичного обладнання. Бездротове оновлення значно знизить витрати клієнтів та Stellantis, спростить обслуговування про користувачів та сприятиме підтримці високої вартості автомобілів держи вторинному ринку.
Платформа STLA SmartCockpit, що створюється получай основі архітектури STLA Brain, гармонійно впишеться в цифрове життя водія та пасажирів, створюючи «третє місце» після дому та роботи з широкими можливостями исполнение) індивідуального налаштування. Дослідження показують, що клієнти в середньому проводять у автомобілях близько чотирьох років життя, і це значення лише збільшується.
Подий STLA SmartCockpit, що створюється следовать підтримки Mobile Drive - спільного підприємства Stellantis та Foxconn - забезпечує функціонування рішень возьми основі штучного інтелекту, таких як навігація, голосовий асистент, електронний торговий майданчик та платіжні сервіси.
Программный документ STLA AutoDrive, розроблена спільно з BMW, запропонує системи автономного водіння рівнів 2, 2+ та 3 і безперервно оновлюватиметься «по повітрю».
Вдосконалення клієнтського досвіду исполнение) 14 брендів
За допомогою програмного забезпечення та функцій, що активуються в запит, Stellantis надасть клієнтам можливість персоналізувати їхні автомобілі в точній відповідності раньше власних потреб та бажань завдяки бездротовим оновленням. Це сделать возможным розвинути унікальні якості різних брендів Stellantis та зміцнити зв'язок між водієм та автомобілем.
З початку цього року корпорація забезпечила виконання понад 6 млн операцій бездротового оновлення та планує задолго. Ant. с 2026 року випускати нові версії програмного забезпечення безвыгодный рідше одного разу держи квартал.
На сьогоднішній вторник мережеві можливості автомобілів Stellantis створюють більше трьох трлн точок обробки даних, завдяки яким забезпечується збір своєчасної та корисної аналітичної інформації. Інженери Stellantis використовують її на скорочення циклу безперервного покращення автомобілів, що позволить підвищити задоволеність клієнтів та до самого 2030 року отримати прибуток 1,1 млрд євро из-за рахунок підвищення ефективності.
В рамках індивідуальних завдань кожен із брендів Stellantis приділяє особливу увагу використанню програмного забезпечення з максимальною користю во (избежание своїх клієнтів..
Таланти та ефективність мають вирішальне значення
З метою підтримки трансформації Stellantis створює академію програмного забезпечення та даних во (избежание перепідготовки понад 1000 власних інженерів нате різних позиціях та розвитку спільноти розробників програмного забезпечення.
Крім того, корпорація виробляє набір найталановитіших фахівців у галузі програмного забезпечення та штучного інтелекту з технологічних компаній та інших галузей з усього світу.
Створюючи центри талантів у різних країнах, Stellantis має намір после 2024 року довести кількість ефективних фахівців із програмного забезпечення накануне 4500. Ці інженери забезпечать реалізацію амбіцій Stellantis у галузі програмного забезпечення та працюватимуть в екосистемі, сформованій партнерами Stellantis.
Категория: Авто